مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 13:552023-02-24سياسي

رویکرد سپاه حمایت از دولت ها در خدمتگزاری است


فرمانده سپاه قدس گیلان، با تاکید بر رویکرد حمایتی سپاه از دولت ها به منظور خدمتگزاری، گفت: نیروهای سپاه امنیت را در زمین، دریا و هوا برقرار کرده و در مسائل داخلی نیز در قالب قرارگاه های بسیج به کمک نیروی انتظامی می روند تا ناامنی مردم را متضرر نکند.

- ایسنا/گیلان فرمانده سپاه قدس گیلان، با تاکید بر رویکرد حمایتی سپاه از دولت ها به منظور خدمتگزاری، گفت: نیروهای سپاه امنیت را در زمین، دریا و هوا برقرار کرده و در مسائل داخلی نیز در قالب قرارگاه های بسیج به کمک نیروی انتظامی می روند تا ناامنی مردم را متضرر نکند.

سردار محمد عبدالله پور امروز، 5 اسفند ماه در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه شهر رشت، با گرامیداشت اعیاد شعبانیه، روز پاسدار و یاد و خاطره شهدا به خصوص شهدای سپاه اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی عزیز معتقد بودند که پاسداری به لباس و عنوان نیست و هرکه دل در گرو ولایت دارد و نسبت به اسلام و انقلاب دغدغه داشته و این دغدغه در رفتار و عمل او پدیدار باشد، پاسدار است و این یعنی همه مردم پاسدار هستند.

وی با اشاره به شرایط امروز انقلاب اسلامی ایران بیان کرد: امنیت از ضروری ترین مسائل کشور است و دشمن هم این مسئله را خوب می داند؛ چرا که اگر امنیت نباشد اقتصاد و رفاه هم بی معناست، به همین دلیل دشمن در سال های مختلف به ویژه اتفاقات اخیر با ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد سپاه حمایت از دولت ها در خدمتگزاری است

رویکرد سپاه حمایت از دولت ها در خدمتگزاری است